Skip to content Skip to footer
Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

Kreativní copywriting s AI

11 března @ 9:00 - 16:00

Anotace

Celodenní školení s Lenkou Stawarczyk bude zaměřené na copywriting a využití umělé inteligence při tvorbě obsahu a textových výstupů.

Dopoledne se školení zaměřuje na základy copywritingu, kde se účastníci dozví kde hledat inspiraci pro psaní, ale naučí se také význam emocí vs. faktů při tvorbě čtivých textů.

Dále budeme diskutovat rozdíl mezi silnými a slabými slovy a techniky pro zkracování textů. V průběhu celého školení si účastnící vyzkouší mnohá copy cvičení a naučí se také definovat specifický tone of voice pro sebe či svou značku.

Odpoledne se pak budeme věnovat využití AI v kreativní práci, včetně základních principů práce s umělou inteligencí, tvorby obsahové strategie, i jednotlivých textových formátů a přehledem nejužitečnějších AI nástrojů pro tvorbu textu. Speciálně se zaměříme i na pokročilá využití nástroje ChatGPT.

 

Lektorka

Lenka Stawarczyk

Marketingová specialistka a copywriterka, s desetiletou praxí.

Prošla jak začínajícími startupy, tak velkými korporacemi a aktuálně působí jako freelance konzultantka brandingu, tone of voice značek a také jako copywriterka. 

Řídila marketing v deskoherní firmě CGE, tým produktových marketérů v LMC, pomohla dostat do světa whistleblowingovou platformu FaceUp a spolupracovala s firmami jako Trezor, T-mobile, nebo Kooperativa Teď se už víc než rok intenzivně věnuje využití AI nástrojů a vybírá ty nejzajímavější přínosy a využití pro marketéry a kreativce.

 

Sylabus

COPY část: 3.15h (cca 9-12:15) – Jak psát texty tak, aby je chtěl někdo číst

Začali bychom úvodem do copywritingu (60 min)
– Kde se inspirovat ke psaní
– Zlatý kruh Simona Sineka a psaní
– Holy trinity copywritingu
– Role faktů a emocí
– Různé druhy textů a jejich principy
– Praktické zahřívací cvičení


Slova a jejich význam v copywritingu (60 min)
– Silná a slabá slova
– Jak naložit s příliš dlouhými texty a efektivně zkracovat
– Praktická cvičení – napíšeme si oneliner + nadpisy
– Tempo psaní a jeho význam pro čtenáře

10 min přestávka

Komerční psaní, které přesvědčuje (30 min)

– Jak poznat zákazníka a jeho slovník
– Motivátory, přání a obavy
– Funkce master messagingu

Tone of voice (45 min)

– Význam, příklady a forma
– Jak nastavit Tone of voice a jak jej držet
– Kde se inspirovat pro tvorbu
– Microcopy a hlavní principy psaní krátkých textů

Přestávka na oběd cca na 45 minut 

AI část: (cca 13-16)

Principy fungování s AI (60 min)

– Pochopení role AI v kreativní práci
– Identifikace oblastí, kde může být AI užitečná a jaké jsou limity využití
– Zásady fungování LLM modelů
– Základní a pokročilé principy promptingu
– Příklady dobrých a špatných promptů a jejich rozdílných výsledků 

AI a využití ve strategii, obsahu a ideaci (60 min)

– Využití ChatGPT pro obsahovou strategii
– Využití ChatGPT v marketingovém workflow – od nápadů až po finální copywriting
– Jak nastavit funkční tone of voice pro využití generativního AI tak aby výstupy zněly stejně
– Praktická cvičení a ukázky využití v marketingu a copywritingu 

10 min přestávka 

AI a tvorba různých formátů obsahu (60 min)

– Generování blogových příspěvků, příspěvků pro sociální sítě práce a PR výstupů.
– Pokročilé využití ChatGPT, včetně výběru vhodných pluginů pro tvorbu a úpravu obsahu.
– Pokročilá nastavení ChatGPT a ukázky formtáů, které lze v ChatGPT vytvořit (grafy, tabulky, … )

Vyjasnění dotazů a konzultace vlastních cvičení 20 minut do 16:30

Podrobnosti

Datum:
11 března
Čas:
9:00 - 16:00
Rubrika Akce:

Pořadatel

Středočeká vědecká knihovna v Kladně
Phone
606505531
Email
soukupova@svkkl.cz
View Pořadatel Website

Místo konání

Knihovna Kutná Hora
Na Náměti 416
Kutná Hora, 28401 Česká republika
+ Google Mapa
View Místo konání Website